dont break me

kvällen igår blev skit mysig, drog och åt på american pizza med nelly, elin och anna. Jag åt två bitar sen fick jag inte i mig nå mer, den va inte skit god eller... Sen åkte vi till city gross och köpte godis och där träffade vi martina. Sen fortsatte vi hem till elin och kollade på en skräckfilm som var skit bra! Fast jag kommer inte ihåg vad den heter. Idag har jag iallafall inte gjort något. Har varit skit trött och orkade knappt kliva upp ur sängen fast nu är jag dock ganska pigg. Sitter och kolla på nån skit skum film som jag inte fattar något av nu fast det har bara gått 30 minuter på den iförsej. Fasst egentligen kollar jag bara på den för att mark wahlberg är med i den och han är så jävla snygg! :)

Breathe - Taylor swift


Kommentarer
Postat av: naima

Mobbas inte, jag lovar dig att du hade gjort samma sak faktiskt! :P hahhaha! <3



tack baby, <3 jag saknar dig med!!

2009-10-25 @ 10:35:40
URL: http://naimaposay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0