Iv'e got soul but Im not a soldier

tja vad har hänt idag? hmm.. blackout men jag hade glömt spanska pappren som vi hade läxa till idag i skåpet så jag bestämde mig för att åka tidigt till skolan idag. Jag vaknade klockan halv 7, fixade mig snabbt och mamma hade gjort plättor så jag slapp leta nåt att äta själv. Tog bussen halv 8 och kom fram runt 8. Vi började 20 i 9 förövrigt. Sen upptäckte jag att jag hade glömt nycklarna hemma så tur hade jag att danne var där så jag kunde få kopiera hans papper men då hade jag ju inte böckerna heller så jag lånade elinas dator istället. På spanska lektionen åkte jag hem och åt och pluggade lite matte eftersom vi skulle ha prov efter lunchen som gick skit dåligt. Gick på individuella idag för första gången på typ 20 år eller två veckor. Satt ständigt och kollade på klockan. Så jävla tråkigt var det. Cyklade hem och det var iskallt men satt och pratatde med nelly nån timme. Sen så ringde Nasma så jag satt och prata med henne en stund, åh haha hon berätta vad som hade hänt! Vad är det för fel på vissa!? Men nu sitter jag och kollar på idol samtidigt som jag försöker plugga ekonomi och nelly påminde mig om engelska läxan till imorron också! Hade helt glömt bort det. Nu måste jag plugga nåt så sjukt!!! Fast jag orkar inte -.-

Mamma har köpt more clothes till mig :D We love that!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0