lördag

Missbildad fot AIK-Gefle & ostbågar... helt okej :)

Haha jag vaknade runt 1, gick ner och åt och kollade på när pappa sydde sina byxor. Han lyckades! Fast det såg ju inte skit bra ut efter men han bryr sig antagligen inte för han vart jätte stolt över sig själv och berättade historier om att han suttit och kollat på farmor när hon sydde när han var liten så han är tekniskt sätt proffs eller nåt enligt honom själv. Iallafall så skulle vi till valbo och det är typ storm så jag antog att converse var en dålig idé. Jag tog på mig mina vinterboots och på väg till bilen... eller juste jag kan berätta vad som hände i torsdags förra veckan. Nelly skulle skjutsa mig till polhem eftersom hon inte har någon cykel. Och jag tyckte det var jobbigt att benen bara hängde så jag satte foten nånstans som visade sig vara hjulet och samtidigt snurrade den för att vi cyklade, haha logiskt. Men iallafall fastande min fot i hjulet och då var det skit tur att jag inte hade mina converse eller ballerina skor på mig. Jag hade mina stora hårda boots för er som inte fattade. Men foten överlevde och det gjorde bara förjävligt och blev ganska blått. Det har inte gjort så speciellt ont under veckan så jag trodde det skulle gå över men tjaa... Iallafall var jag på väg till bilen då det började göra skit ont så jag satte mig i bilen och tog av mig skon då hade foten svullnat (?) upp skit mycket. Bara där det var blått förr. Haha det ser jätte äckligt ut! Men då vägrade pappa åka till valbo med mig. Fast jag kan inte ha skor på mig heller så. Sitter nu och kollar på AIK-GIF, har svåra problem med att bestämma mig för vilket lag jag ska hejja på. Och mamma har köpt hem en extra stor påse ostbågar till mig! hihi I like that ♥


Kommentarer
Postat av: Nelly

HAHAHa BIG fot and BIG ostbågar! shit asså haha

2009-10-17 @ 17:07:46
URL: http://nellynikouzad.blogg.se/
Postat av: naima

HAHAHAHAHHA! får jag mobba dig lite? jag menar inget illa jag lider med dig..

men din bulle ser rolig ut! hahaha <33333 miss u

2009-10-17 @ 19:46:23
URL: http://naimaposay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0