som så många andra

Spanska provet idag gick väl inte sådär skit bra men skönt att ha det gjort iallafall, om jag nu inte får göra om det villsäga. Nu är det bara engelska läxa kvar. Läsa en oförståerlig text och svara på frågor. Det har känt hela dan som att det är fredag idag, så hemskt att sen veta att det bara är torsdag. Har iallafall köpt en stickad tröja idag och sen hem och läst igenom engelska texterna. orkade dock inte plugga mer så jag satte mig för att pyssla lite. Kommer ihåg att jag hatade pysseldagarna på skolan när jag gick på lågstadiet, nu fattar jag inte varför. Det är ju roligare än att sitta med en bok framför sig. Har iallafall fixat en pärm till mode design som jag skulle fixat för ungefär fyra veckor sen. Bättre sent än aldrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0