fikamys

fikamys med en av staden sötaste människa är alltid trevligt! Satt några timmar på det nya fiket mocca med catrin. Den va riktigt mysig faktiskt, synd att den inte ligger mitt i stan bara :P Jag är lat jag vet hihi. Saknat henne så otroligt mycket! Det får vi göra oftare!

Imorron har jag planerat att åka ner till estocolmo och träffa mina favoriter. Ska bli kanon! Ska till tandläkaren kvart i 8 imorron först, inte lika kul men aja. då vaknar jag ju iallafall :) Men först måste jag hitta ett sätt att ta mig ner dit. Brukar vara van vid att kunna cykla dit jag ska, men det är jag för lat för... Men vi får se hur det blir :)

My love - Pixie Lott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0