nothing comparse to you

Satt på bussen kvart över 7 imorse för att åka till tandläkaren. Har fått nå järn stång i munnen som ska sitta där dygnet runt och hittils har det varit skit jobbigt. Har fått jätte ont i kinden precis vid örat... Hur ska jag kunna äta?! :O Fast det är skönt att jag inte behöver anstränga mig med att borsta varje morron och kväll jätte noga för enligt dem är det jättejätte fint ändå. Men jag vet jag är duktig... Hon sa att vi nog kan ta bort HELA tandställningen i vår! Ahhhh längtar!! Snälla tiden gå bara liiiiite snabbare!! Ska iallafall till stockholm nu eller snart. Vi skulle äta och sen ha movienight tror jag. Blir nog kul vad som än händer ;)

Till nelly, så tar jag din tröja på mig dit eftersom du inte vill lämna tillbaka min. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0