My heart is in youre hand

Skolstart idag. Seg dag som fan! Satt bara och väntade på att tiden skulle gå snabbare. Vet inte om jag gjorde nåt vettigt idag, kändes iallafall inte som det. Och den här veckan kommer bli kaos med start imorgon! Det är typ prov, redovisning, prov, Uppsats, prov osv... Resten av terminen kommer att bli kaos och jag är tveksam till att jag pallar. Just nu behöver jag bara en strand, +35 grader, strålande sol och en iskall cola! Jag har förövrigt inte ätit i skolan på 3 veckor. Det kan vara förklaringen till att mina pengar plöstligt bara försvinner. Imorgon är det Nabila och Suris student skiva också som jag lovat att gå på men som det känns nu så är jag tveksam till att jag kan gå på grund av allt pluggande. Även fast jag vill mer än allt annat just nu! Resten av kvällen blir att spendera i naturkunskapsboken och jag är redan dödstrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0