I need a saviour

Jag borde egentliga sitta och plugga nu men, nepp ingen ork! Skit tråkigt har jag iallafall, det vet jag! Hade redovisning om sjukdomar i magtarmen i 55 minuter idag så det är skönt att det är gjort! Då min data plötsligt bara dog för några dar sen och nu är inne på lagning gick hela min söndag och måndag kväll åt att skriva om uppsatser och det jag skulle ha till redovisningen. Annars har jag nog inte gjort mycket, eller jag har inget minne av vad jag gjort. Tränade igår iallafall för första gången på en månad. Kul va det då inte om jag ska vara ärlig. Iallafall så har jag tre prov på torsdag så det blir nog inge sova för min del. Aja allt från mig idag pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0