don't leave me here alone

Tiden går ovanligt fort idag! Har typ bara suttit ute i solen och läst varje dag hela veckan. Ovanligt varm sommar enligt mig! Jag hade förövrigt en riktigt knas dröm inatt. Jag drömde att min kompis saini från stockholm var och hälsa på mig och hon kom typ mitt i natten eller nåt. Det var visserligen ljust ute men det var ljust ute när jag somnade också. Iallafall drömde jag att jag vaknade och hon stog utanför och ropade på mig att öppna dörren. Jag kommer snart sa jag typ men somnade om, och så vaknade jag och flög upp ur sängen och öppnade fönstret för att kolla om hon var kvar, jag tror jag till och med ropade på henne. Klockan var kanske 5 på morgonen. Sen tänkte jag att min pappa kanske redan hade släppt in henne eftersom hon inte var kvar. Sen förstod jag att det förmodligen måste ha varit en dröm eftersom hon inte hade sagt nåt om att komma hit. Haha det var faktiskt lite roligt. Ikväll ska jag iallafall på lagfest. Inte så speciellt tagg just nu men det ska nog bli kul. Imorgon kanske vi skulle åka till leksand sommarland, mamma tyckte det iallafall. Pappa som är chaufför vill dock hinna se vm finalen så vi får se hur det blir med det. Har iallafall köpt och hämtat ut biljetter till göteborg nästa vecka nu. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: naima

VÅRAN VECKA ÄR SNART HÄÄÄÄR

2010-07-10 @ 17:15:12
URL: http://naimaposay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0