städat fylleparken

Igår vaknade jag runt halv 9. Åt frukost, bytte om och tog bussen till tandläkaren. Efter gick jag runt på stan en stund. Köpte två par trosor och en rouge från hm och provade lite jogging skor. Sen åkte jag vidare till gabi och kollade på disney chanel haha. Och efter det åkte jag hem för att sova. Idag vaknade jag 7, dega lite och sen cyklade till boulongern för att städa parken med några från laget. Tur hade vi att det inte fanns nåt att plocka upp haha. Eller helt ärligt gick vi bara igenom, det var ovanligt rent där för en lördag. Funderar lite på åka dit och skräpa ner lite åt resten av laget som ska städa imorgon. Nejdå, Jag är snällare än så. Vi missade dock den delen där det mest brukar vara folk på kvällarna men vi antog att det var lika "rent" där som det var på dem andra ställerna. Vi sega ganska rejält och satt och vila ett tag också så det tog typ en timme. Sen cyklade jag hem, duschade och gick och la mig igen. Ikväll blir det filmkväll för annat orkar jag inte göra.
 


Kommentarer
Postat av: husna

Miin book!!, har du gett den till nasma elr nåt! annars åker jag till er med tåget och hämtar den XD

2010-08-01 @ 19:14:50
Postat av: Rohanna

A kom och hämta den! nasma sov så hon orkade inte komma haha

2010-08-02 @ 01:16:25
URL: http://rohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0