come get me and i'll be yours

Har haft grymt tråkigt och suttit och lekt med bloggen i flera timmar nu. Skit fint väder ute men det är alldeles för varmt nästan. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det med snälla ge mig regn! Halv ny blogg design iallafall, eller inte. Bara lite nya färger haha men det var det enda jag lyckades fixa. Nu sitter jag iallafall och väntar på att AIK matchen ska börja. Det blir popcorn och liveuppdatering. Har inget annat för mig så det får duga. Sitter i linne och shorts med båda fönstren öppna men jag håller ändå på att dö av värme. Det är ju nästan som när jag var i thailand förra året! Okej krydda lite men inte jätte långt ifrån... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0