borta bättre

Hemma från göteborg och allt annat nu. Och tror ni jag är glad eller?! Jag får min lön i morgon och jag får typ 2000 kronor mer än vad jag trodde på för två dagars nästan ingenting. Två dagar var ju typ det enda jag orkade jobba ändå så. Nu är det fan shopping som gäller alltså! Var ju iallafall i göteborg hos naima förra veckan och det var kanske den bästa veckan på lovet även fast hela sommaren varit grym! Måste bara säga tack för en underbar vän! Vi kollade väl mest på fotboll men kvällarna bestod av bad, grillning, mysiga hemmakvällar och skratt! Och så träffade jag även katherine! Fatta, det var typ 3 år sen jag såg henne senast! Så sjukt glad blev jag! Jag är så ledsen över att jag var tvungen att åka hem! Hade gärna stannat en vecka till, eller kanske ett år... Nejdå, hade nog inte klarat mig utan mamma men jag vill tillbaka! Jag vill verkligen inte vara kvar här nu! Tror nästan att jag ska kidnappa mamma och syster här ifrån. Ska nog ta och jobba mer haha. Kom hem i lördags iallafall men inte till min säng utan jag fick sova i ett tält ute i skogen med maria i spöregn på en madrass som luften läckte ut på. Så vi rullade typ ner på mitten och jag vaknade varje kvart av att jag låg på henne och var tvungen att flytta på mig. Efter att ha halv dygnat med aliana natten innan var jag nog värd mer sömn tycker jag! Iallafall så hörde jag just att muffinsen som mamma och nora bakar är klara nu så jag måste ner. Men först lite bilder!































Kommentarer
Postat av: naiimiiis

kom tillbaka till mig :(<3

2010-07-26 @ 21:21:41
URL: http://naimaposay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0