Löfte -> ska börja träna!

Argentinas nationalsång måste va den tråkigaste och segaste låten jag någonsin hört! Sitter och väntar på att handbollsmatchen ska börja mellan sverige-argentina. Kom precis hem från strömsbro. Var ledig från skolan idag också hehe. Kände att det inte var nödvändigt med vattenprojekt arbete idag. Jag vet inte hur länge vi har hållt på med det men jag har inte lärt mig ett skit. Vaknade iallafall runt ett och satt bara och dega efter det. Runt fyra åkte jag ner på stan för att leta efter träningsskor. Tiden gick så jag panikköpte ett par som dock kändes lite för små så jag vet inte riktigt om jag ska behålla dem. Det var inte meningen att jag skulle köpa skor egentligen men Gabi och Alex har en dans kurs en gång i veckan och jag behövde skor sa dem så då köpte jag skor! Hittade några jättefina fotbollsskor också så jag kände verkligen saknaden efter fotboll. Får blir att börja träna det också snart. Nu ska jag äta mat och kolla på hanbollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0