måndag vecka 1

Nyvaken och fräsch! Nee men jag trodde Arlene skulle vakna tidigare och ringa mig men icke. Ni kanske märkte på inlägget innan att hon inte är fullt frisk. Nej men jag gillar min lilla gullepluttt ändå. Hon bjöd hem sig själv till mig igår iallafall och så satt vi och läste igenom hennes nya frida tidning som hon köpt med, drack te och åt kakor, och sen en massa godis och läsk förstås. Jag har förövrigt sålt halva min garderob nu, Väldigt kul! Det ser dock konstigt ut när det är så tomt, sjukt ovant. Men mina kläder från lofsdalen ligger fortfarande i tvätten och dem kommer förmodligen ta lite plats. Nyårslöfte, börja träna och spara pengar... Hur fan ska det gå?! Tänkte köpa lite grejjer igår också men kom på att jag fyller år snart så då kan jag önska mig det i present istället. Muy Bien! Inte ens en vecka kvar nu! Funderade på att ha födelsedagsmiddag i veckan men inte fan fick jag det. För då skulle vissa åka bort och tvingade mig flytta fram den. Så jag antar att jag inte har nåt val och får väl vänta in dem. Istället håller vi tummarna för att Nariman lyckas ta sig hit fråm malmö och att Suraya blir frisk så dem kan komma hit eller så att jag kan komma dit! Fattar inte hur mina inlägg kan bli så jävla långa jämt!! Min kamera är sönder och länge jag inte får någon ny så får ni nog stå ut med det... Jag och Arlene tänkte gå ut och fika idag men hon segar som vanligt så vi får nog se hur det blir med det. Nästa: Dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0