Take me to your hideout

Sov inte en sekund inatt förutom efter klockan 6 typ. Var så sjukt hungrig men orkade inte gå ner och äta så jag låg och tänkte på vad jag skulle äta till frukost istället. Planerade en fet frukost med allt möjlligt men inte fan hann jag med det eller. Missade första lektionen och vaknade 15 minuter innan den bussen jag var tvungen att ta för att hinna till nästa lektion skulle gå. Snacka om stressat! Gled igenom skoldagen halvt medvetslös iallafall, kan inte komma ihåg att jag gjort något vettigt alls. Blev sen en fika på stan med kära arlene och sen tog vi bussen hem till henne och fikade ännu mer. Så det är vad jag har gjort idag, "sovit" och fikat... Nu ska jag iallafall duscha och sen sova på riktigt så att jag inte missar ännu en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0