Mina fötter lever inte längre

Nyss hemkommen från en sminkningsgrej med en bunt trevliga tjejer. Eller aa fem styckna för att vara precis. Väldigt trevligt. Men jag har inte haft nån känsel i mina fötter i flera timmar nu! Cirka minus 100 grader är det ute. Utan överdrift! Skit kallt! Dagen har förövrigt varit som den brukar. Händelse löst i skolan och sen hem för rensa kylskåpet och sen vidare ner på stan. Fick veta att jag fått MVG på geografi uppsatsen iallafall, nöjd tjej! Dessutom har vi sovmorgon imorgon och slutar tolv. Ännu nöjdare tjej!

Just nu är det iallafall handboll som gäller. Har även köpt med mig ett halvt kilo godis vilket jag ångrar eftersom jag nu har skit ont i magen och så ska jag ner och kolla efter mat snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0