What the hell

Oj vad jag har varit på dåligt humör idag. Somnade runt 4 i natt och blev väckt typ vid 10 men jag tror faktiskt inte det var därför, bara så sjukt irriterad på allt och alla. Satt och kollade på repris av handbolls matchen som jag missade igår till klockan tre inatt. Nog var det värt det! Drog till valbo sen iallafall, ganska tråkigt. Sen hem till Arlene för att hämta mina grejjer som jag glömt kvar. Lämnade tre cider i fredags och tror ni dem var kvar eller? Niet. Inte en ända. Fortsatte vidare till nelly sen och då ringde dem från waynes och sa att dem hade hittat min plånbok. Hade inte ens någon aning om att den var borta så jag blev lite chockad. Dem sa att mitt legitimation låg där och jag är typ den ända i hela välden, eller ja sverige iallafall som heter Rohanna så jag trodde på dem och åkte ner till stan. Och det var faktiskt min plånbok haha! Allting låg kvar där i iallafall som tur var. Snällt av den som hitta och lämnade in den! Efter det har jag väl inte gjort så mycket. Nytt schema imogon så vi börjar inte förräns 10 och vi har inte heller idrott på måndagar längre tack gud! Nu sitter jag och kollar på en film på femman och äter ballerina kakor. Provar även det där the smart and curious som är på blogg.se framsida men det värkar inte funka så bra. Händer inte mycket iallafall. Tråkig framtid jag värkar ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0