We're young enough to say, Oh this is gotta be the good life

Var på kryssning på måndag och tisdag och bara därför trodde alla att jag hade dött... Det va ju trevligt. Mamma köpte ansiktstvål och kräm och alltihop till mig för sammanlagt kanske 500 kronor och så glömde jag tvålen i hytten haha! Blev lite ledsen så jag gick och la mig och trodde mamma skulle få damp på mig imorse men det enda hon sa va "åh vilken otur"... skumt! Iallafall, ikväll så har jag gått med på att kolla på paranormal activity på bio. Har lite ångest men jag ska nog klara det. Jag hoppas det iallafall. Tur att maria har höstlov och jag har en stor säng så jag kan tvinga henne sova med mig. Men först ska jag förbi kalle så jag slipper dö av uttråkning och ensamhet.






Vi körde pengarna på bordet med mina marianne tillsammans med teveprogrammet också, tanken va att de marianne vi förlorade skulle slängas ut i havet men maria vågade inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0