misguided ghost

Blev väckt av mamma vid niotiden av att hon satte på både celine dion och nyheterna på högsta volym... Hon väckte även grannarna hörde jag. Snacka om att ha ett tråkigt liv. Palla vakna till celine dion liksom! Iallafall så är min mobil borta ännu en gång så de som vill få tag på mig... tjaa, blir inge av. Hör min smssingnal lite då och då men jag tror att det bara är i huvet faktiskt. Lite mindfuck sådär. Har även bitit sönder mina naglar, vilket oftast bara händer när jag är nervös, arg, ledsen och allmänt trött på livet... Har lyckats bita så långt ner att det gör så sjukt ont på fingertopparna nu. Ibland är jag rätt bra. Jag som var så stolt och lycklig över mina fina långa naglar... Tur att dem växer rätt snabbt! Vad mer, jag lyckades somna en stund till när mamma gick ut och sen började jag dagen med en banansmoothie och pasta. Håller även på att frysa ihjäl, sitter med tjockstickad tröja och uggs och fryser ändå. Jag ångrar mig om att längta efter vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0