I like this feeling


Sitter och väntar på att sverige matchen ska börja och nu är det inte långt kvar! Ringde jessica och tvingade ut henne på en cykeltur idag eftersom vädret såg ut att va superfint. Grymt kallt var det dock och tur det var att jag hade väldigt mycket kläder med mig. Åkte och satte oss på gävle strand och åt godis nån timme och bara pratade om allt mellan himmel och jord tills det blev alldeles för kallt och dax att åka hemåt. Fint och mysigt var det faktiskt. Såg att jag satte mig på exakt samma ställe som jag och Catrin satte oss för några år sedan. Vi skrev in R&C på bryggan och det märket var helt seriöst mella mig och jessica idag. Lite kul var det att upptäcka det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0