Dan före dan!

Det gick visst inte så bra att börja blogga igen.. Tappade bort kamera sladden men hittade den nu i lådan där alla sladdar ligger huller om buller. Har vart ledig nu i helgen och tänkte att då kan jag julpyssla lite. Åkte till stan igår och köpte det sista och träffade på jessica för en fika och sen hem till kalles föräldrar för att pynta deras julgran. Idag blev dock inte alls som jag tänkte mig, kalle är magsjuk så har spenderat hela natten och dagen till att ta hand om honom. Somnade vid halv sju och vaknade igen nån timme senare av att han bad om saft. Försökte skriva ut lite bilder också men jag fattar mig inte på vår skrivare som är alldeles för hitec, tillslut blev jag så irriterad så jag gick och la mig, så har fått några timmars sömn iallafall. Har lyckats slå in nästan alla presenter nu också så jag känner mig nöjd iallafall. Måste bara förstå mig på den här skrivaren. Och så hoppas jag att han kan bli frisk eller iallafall mycket bättre till imorgon och att jag inte blir smittad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0