Snart nytt år så vi börjar om på nytt

Läste igenom lite gamla inlägg och kunde inte sluta skratta åt vissa så jag tänkte att jag börja skriva lite så kan jag kolla tillbaka och skratta lite mer om nåt år. Nu har jag iallafall en ny kamera som inte används så om jag tänker att jag behöver bilder till bloggen kanske den blir värd sina tre och ett halvt tusen jag la på den. Det här året var i stort sätt kaos så det fanns ändå inget att dela med sig av men saker och ting börjar ordna upp sig och nästa år kommer bli mycket bättre. Nytt år, nytt liv. Ungefär.
 
Sitter för tillfället i soffan inlidad i tre filtar med tända ljus omkring mig och väntar på att te vattnet ska koka klart. Det va tänkt att jag skulle åka till stockholm idag egentligen men stannade hemma istället på grund av vädret och tur var väl det. Alla tåg och bussar är inställda så jag hade inte kunnat komma hem annars. Åkte ner på stan för en fika med nelly en sväng istället och när jag skulle hem kommer inte bussen och då får jag reda på att det inte kommer gå några bussar alls ikväll. Så det blev taxi istället, men den behövde jag inte betala för. Och kalle är fast nånstans i tierp så jag blir ensam ett bra tag till. Jag ska snart ställa mig och göra en kladdkaka för att fördröja tiden. Nu hade jag gärnat gått bak tre veckor i tiden och stannat i thailand nån månad till. Förhoppningsvis har bussarna börjat gå imorgon så jag kan komma till jobbet iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0