Happy birthday me, myself and I

Idag fyller jag tjugo år. Tänk att jag faktist har levt i tjugo år, känns som inte som det om jag ska vara ärlig men aja. Började med frukost på sägen av nora och maria klockan sju på morgonen och sen gick jag och la mig igen. Vaknade vid ett igen eller så för tom hade damp så fick kliva upp och fixa lite innan jag skulle till informationsträffen för matte c kursen vilket tog typ en halv timme så jag hade sen en och en halv timme "fri tid" innan lektionen började. Så jag tog en fika med en random kille som jag träffade där. Super trevligt faktiskt. Han hette simon, mer vet jag inte, jo han bodde i kina i sju månader. Iallafall kvällen fick spenderas med matte uppgifter men det var helt okej ändå. Nu tvingar familjen ner mig för att äta tårta trots att jag precis tryckt i mig en måltid för ett helt land och har jätte ont i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0