Suck

Sov helt ensam igen för första gången på typ två veckor och det va hemskt. Inte nog med det kollade vi på alla tre the grudge filmerna natten innan. Jag trodde jag skulle klara mig men icke... Tur var det att jag lyckades hitta en fungerade lampa innna jag gick och la mig, så jag sov med lampan tänd halva natten. Först kändes det som att nån stod och kolla på mig i vartenda hörn men jag försökte att inte tänka på det så jag tror jag lyckades somna ändå men så drömde jag att det va en gubbe som bodde här innan som berättade att det sprang omkring två japanska flickor om nättrena, japanska också... Till och med i drömmen tänkte jag "hade det varit typ svenska eller nåt sånt hade det varit lungt men inte japanska!" Så jag flög upp tände lampan och och började smsa runt istället, och så dör telefonen såklart... Men jag lyckades somna igen och jag vaknade ju levande så jag vet att allt bara är inbillning men jag går nog inte in i sovrummet igen föränn K kommer hem.. Vilket ju skulle va lite svårt för jag behöver mina kläder... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0