Super fail

Blev en lunchdejt med mor i nån timme idag. Och sen träffade jag på sanna och gick en sväng på stan och så avslutade jag med en fika med jessica. Sen va jag och handlade men det gick inte så bra. Var så sjukt kissnödig att jag typ glömde tänka och glömde köpa hälften av det jag skulle ha. Och så köpte jag med en blomma som jag tänkte byta ut den extremt superdöda blomman vi har här med men den la jag längst ner i kassen så den blev typ mos.. lyckades piffa upp den lite fast då var den för liten för vasen så den drunkna istället... Har ställt klockan på sex imorgon så jag hinner ta bussen in till stan och sen hem och fixa mat innan min man kommer hem så jag ska nog ta och lägga mig nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0