Sorry but I can't just go turn off how I feel

Är äntligen klar med tvätten så ligger i sägen som för tillfället känns ovanligt fräsch men alldeles för tom. Får vänta två nätter till innan sängen blir perfekt då jag har nån bredvid mig så den inte känns så stor. Annars har jag fikat tre gånger. Först med jessica, sen med maria och sen med jessica igen. Te, paj och ostbågar blev det denna gång. Sen har jag köpt biljetter till Hunger Games på torsdag. Har längtat lite efter den så hoppas den slår mina förväntningar. Och så har jag fått nån sjukdom eller nåt. Nejdå men typ urinvägsinfektion eller nåt sånt kanske. Vet inte riktigt.. Vet bara att jag blir kissnödig efter att jag kissat vilket är typ varannan minut. Väldigt jobbigt. Men imorgon är min enda plan att handla iallafall, måste plugga matte har jag också tänkt. Måste komma på nåt roligare att göra för att fördriva tiden så ännu en dag glider förbi lite snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0