you're stealing my heart away

Jag fick visst inte tvätta idag, så satte på två filmer istället. Den första kommer jag inte riktigt ihåg vad den hette men den va inge bra ändå så, och den andra hette the vow och var hur fin som helst och hur sorglig som helst! Fast den kommer på bio i maj så känner mig ganska awesome som redan sett den! Dagens bästa var iallafall att få veta att jag nu framöver slipper vakna klockan tre varje måndag morgon för att säga hejdå till hjärtat och sen vänta till torsdag för att får se han igen. Firar det med att skypa med sannisen. Imorgon blir det en hemvisit och kanske en runda på stan och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0