You and I'll be safe and sound

Det va bara att sova bort hela dagen så gled den förbi ganska snabbt hehe. Och så har jag varit och handla också. Visste inte riktigt vad jag skulle ha så jag bara plockade på mig det ena och det andra. Bland annat en tranbärssaft som det stog nånstans att jag skulle dricka för att bli av med urinvägsinfektionen, så nu sitter jag och dränker mig i det. Det va ju inte det godaset men det går att dricka. Ute är det typ ökenväder, och jag trodde jag skulle falla ihop och dö av värmeslag eller nåt på vägen till och från affären men jag klarade mig som tur var. Och min mobil är stendöd för att jag glömde laddaren så det blir att åka in till stan och hälsa på sanna en sväng ikväll. Tur att jag köpte busskort igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0