Gott Nytt År!

Då var det 2013 då. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna för det förra året. Det mesta var totalt kaos men det har varit vissa underbara stunder också. Det här året ska jag anstränga mig när det gäller allt iallafall är mitt nyårslöfte! Och leva lite mer, eller mycket mer! Det blev lite annorlunda i år men en lika mysig familje dag ändå. Synd att Kalle blev sjuk och inte kunde komma och vara med. Vi gjorde ett försök att skicka upp sånna där svävande lyktor på himlen men den första brann upp, fast den andra lyckades vi med efter en halvtimme ungefär. Fint var det iallafall. 
 
Idag har jag bara myst med nora och sen städade vi lite och så färgade jag marias hår. Nu ska jag ta ett bad och njuta lite av lungnet och vänta på att mamma ska komma hem och fixa mat. Sen efter middan ska jag hem och mysa med min man innan jag måste upp och jobba igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0