Halva veckan kvar

Fixar mat samtidigt som jag trycker i mig ostbågar, vilket resulterar i att jag inte längre är hungrig. Värme potatisgratäng som jag förvarat i frysen, som jag trodde att man skulle göra men såg nu på förpackningen att det skulle förvarars i 0-7 grader. Det var ju dumt. Så snabbt går det då inte så jag hinner nog bli hungrig igen.. I måndags blev det en heldag med kristin som började med bowling och sen fika. Sen gick vi hem till henne och köpte pizza. Och igår blev det fika med Gabi och sen helt plötsligt var jag tvungen att åka till hemlingbybacken för att hjälpa kalle med jobbet, kallt var det! Ikväll får vi se vad som händer, förhoppningsvis Berättelsen om PI på bio!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0