Soffläge

Har jobbat på hemlingbybacken ute i minus 20 grader under helgen så jag kände att en hel dag inne under massa täcken var behövligt. Det var så kallt så mitt hår blev helt vitt när jag klev ut ur porten på morgonen. Kände redan då att jag inte skulle klara dagen men det gjorde jag! Trodde min kurs började idag och att jag inte alls fattade mig på instruktionerna om kursstarten och så gjorde mig smått panikslagen. Men som tur var lyckades jag hitta lite en sida jag helt missat där det stod allting klart och tydligt. Vi skulle visst börja den första februari så jag kan vara ganska lugn. Sitter för tillfället och kollar på The big bang theory och äter brända popcorn med cola medans jag väntar på att kalle ska komma hem från gymmet så han kan köpa pizza, vilket jag har ätit varje dag den här veckan så denna gång blir nog den sista. Förhoppningsvis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0