You're still written in the scars on my heart

Så satt man hemma själv ännu än lördagkväll då, och så blir det till att sova själv inatt också. Har börjat inse att det är rätt skönt ändå. En 180 stor säng alldeles för sig själv flera kuddar och täcken och man kan ligga precis hur man vill och så slipper man en armbåge i ansikte var och varannan natt. Rätt skönt. Fast jag saknar min man lite ändå. Har inte haft speciellt mycket på schemat den här veckan, va till stockholm med nora och mamma i måndags. Nora ville till One direction world som bara öppnade i 15 dagar och var rädd att saker och ting skulle ta slut så det var brottom. Sen va jag med Nelly till valbo nån dag och så har det vart träning och fika och massa stan. Idag blev det en runda på stan sen melodifestivalen med lite chips, godis och fruktsallad. Nu börjar klockan bli lite mycket så det blir lite mys med nån serie på sängen skulle jag tro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0