It's just a spark but it's enough to keep me going

Nu var det länge sen igen men nu kände jag bara för att blogga lite. Allting känns så bra just nu, jag vet inte om det är vädret och våren som har tagit med sig lyckan eller vad det är men jag känner att jag mår bra nu! Var till valbo igår och köpte med ett skoskåp och en skrivbordslåda eller vad man kan kalla det, ett litet bord som hör till skrivbordet. Tanken var att allt skulle va ihopsatt och klart nu men delarna till bordet ligger utspritt på govlen och skåpet är kvar i kartongen. Det slutar nog med att jag får skruva ihop allt på söndag då jag är ledig igen. Fick även med mig mig en jätte fin te låda hem. Och nu när jag kom hem hade hjärtat köpt med sig olika te sorter hem och fyllt på den, och te är det bästa jag vet! Har haft tråkigt och expreminterat lite med håret så det är ljusare än vanligt och sen förstört fingrarna med att fixa pärlor på hörlurarna som är så poppis nu. Och häromdan överraskade sanna med att plötsligt dyka upp på Gävles gator så det blev som vanligt ett besök på church street efter jobbet ikväll. Nu har jag även fått mitt sommar schema och till min stora förvåning så har jag och Kalle ganska många gemensamma lediga dagar, och dessutom kan jag till och med söka om extra tid utan att behöva oroa mig om att vi kanske inte kommer ha nån tid för varandra alls i sommar. Det här blir nog en rätt bra sommar känner jag på mig!  Och nu är klockan redan två så jag ska nog gå och lägga mig! Sov gott!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0